Thursday, September 13, 2012

Pasti tak akan ada lagi...

4.05 a.m - masih bergelut dengan assignments... tersungkur di daerah kepupusan idea dan yang pasti sedang mencari jalan pulang kerana tersesat di alam rasa mengantuk yang teramat sangat.. haish.... 0_o
~ tiba2 teringat kata2 dari novel IFall (haishh...IFall lagi...heheh)
   Akan selalu cinta.... Masih cinta... Tak mungkin, akan ada lagi.... 

Lalu, tangan ini laju menaip dan otak ini mengolah semula, sedikit sebanyak kata2 diatas... dengan menambah kata2 bicara dari lubuk hati yang sepi ini... heheh... bak kata orang paraphrase... paraphrase ke?? eh, tak... tak... because I still guna ayat2 kat atas tu... heeeeee.... lalu kutulis semula dengan mengaitkannya dengan kisah aku.. chewahhh! 0_O
     Five Years Ago ----- Akan Selalu Cinta...
     After A Long Time Has Passed ------ Masih Cinta...
     Now ----- Tak Mungkin.... Akan Ada Lagi....

Adakah anda pernah bercinta? Pernah jatuh cinta? Pernah suka dekat someone atau erti kata lainnya crush...? sama sepertiku, I bet everybody pernah tersesat di daerah yang dipanggil cinta ni... Pernah berlaku peperangan di medan Hati Dan Perasaan... CINTA macam angin... datang dan pergi macam tu je... DIRI kita pulak terkadang macam orang2... which I mean a scarecrow... membiarkan diri ditiup angin tersebut... berdiri teguh biarpun angin tu sekuat manapun selagi diri mampu bertahan... macam boneka... sometimes it's so pathetic... sedangkan bila angin bertiup the thing we called LOVE blow over as well... dissapear far away and scattered in the wind.... macam matahari di siang hari, bintang di malam dingin...hilang dan berganti....
alamak... maafkan saya kerana telah tersasar jauh... :)

   saya... akan selalu cinta... kerana cinta tak bersyarat... syarat hanya dikenakan kerana ingin dia menjadi layak berada disisi kita... tapi bagi saya pula, syarat yang pernah saya kenakan adalah kerana ingin melihat orang yang kita sayang berubah kearah sesuatu yang lebih baik... contohnya:: 'saya nak awak berhenti merokok' bukan hanya sebab saya tak suka orang yang merokok tapi sebab saya sayang awak...:) hew3...
   saya.... masih cinta.... perasaan tak? even kita try hard to forget the person we love, susah sebab kita asyik teringat dia je... perasaan tu tak hilang pun....rasa tetap sama.. tapi, try imagine if kita jumpa dia semula face-to-face adakah hati dan perasaan kita sama seperti sebelumnya?
   saya... maaf, bukan saya cinta... kerana yang pasti rasa itu tak mungkin.... akan ada lagi... :) now, I'm the best in saying goodbye...0_o

No comments:

Post a Comment